Thursday, February 8, 2007

Hengaillaan ympäriinsä

Kiitos kaikille kokouksessa olleille! Kivaa kun meitä on niin paljon! Niin paljon, että meidän Odysseus arveli, ettei mahdu meidän rinkiin ja meni muihin pöytiin! Ens kerralla tuut sit meidän kaa!

Maanantaina siis hengailu-/saunailta, mahdollisimman moni mukaan!
I know, mullakin on ihan tuhannen kiire ja ehkä jopa ****ssi, mutta juuri siksi aion tulla! Suurena tavoitteenani on myös (saunan yhteydessä) käyttää H&M:n mansikkakuorintavoidekertakäyttöpakkaus, joka on odottanut oikeaa hetkeä kylppärin kaapissa ehkä jopa vuosia ;)

Pidetään nyyttärit, eli kaikki tuo pikkusen (ehkä 2 eurolla) purtavaa, ja omat juotavat, jos haluaa. Jotta me kaikki ei tuotas Sour Cream -sipsejä (mä siis rakastan niitä!), niin tehdäänpä niin, että tämän viestin commentseissa voi ilmoittaa, mitä aikoo tuoda, jee!



Sit vähän kuvia kun mulla kerran on: tässä hieno kuvasarja meidän Odysseuksen, Jorman kruunajaistilaisuudesst. Huomatkaa, miten Odysseus lämpeää! Ensin Riikka vähän kohtelee kovakouraisesti (vähän kurja olo), sitten parempi fiilis & ylpeää istuskelua hehkeän Marjon vieressä, ja lopulta onkin ihan kengurumeininki. Ou jee!





Nähdään klo 20 KY:n saunalla! (Ma 12.2.)

7 comments:

Johanna said...

Meitsi vois tuoda pari patonkia.

Anonymous said...

ai kohtelen kovakouraisesti vai? byhyy. mä olen loukkaantunut.

saatte jotain extra-spesiaalia, jota en vielä aio paljastaa.. hihii.

-despootti domina

Seireenit said...

Mä tuon omenasipsejä. Mmm, delicious. Tulen suoraan tanssitunnilta, joten myöhästyn hieman. Täytyy ensin vähän raikastua tunnin jäljiltä! :)

Heidi

Johanna said...

Ei tarvitse raikastua, voidaan mennä saunaan KY:llä!

Anonymous said...

extra-spesiaali rysähti, kun mun aikataulu sotkettiin.

älkööt muut tuoko juttuja, joissa on kaakaopapuja. tai jos tuotte, niin saattepahan niitä enemmän.

se spesaali siirtyy eteenpäin.

-d d

Anonymous said...

Mä voin tuoda viinirypäleitä. Joku toinen voi hoitaa ne miehet, jotka rypäleitä meille syöttää.

minna said...

Mä voin tuoda jotain, millä voidellaan Johannan patongit.